Ogłoszenie o wykonaniu umowy - usługi pocztowe


Ogłoszenie nr 2025/BZP 00110775/01 z dnia 2025-02-19

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu


SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 61/8345640
1.4.8.) Numer faksu: 61/8339808
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dd91243-b518-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.2.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110775
2.3.) Wersja ogłoszenia: 01
2.4.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA
UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub
Dz. Urz. UE: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2024/BZP 00043712
3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia: Usługi
3.7.) Nazwa zamówienia: Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania,
przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych
3.9.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
3.10.) Dodatkowy kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
4.2.) Okres realizacji zamówienia: do 2025-01-31
4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POCZTA POLSKA Spółka Akcyjna
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
4.3.3.) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
4.3.4.) Miejscowość: Warszawa
4.3.5.) Kod pocztowy: 00-940
4.3.6.) Województwo: mazowieckie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 438870,50 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania zamieszczonego w BZP lub numer ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 2024/BZP 00085143/01
SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2025-01-31
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 442636,00 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
nie dotyczy

Informacja wytworzona przez:
Dorota Tolińska , w dniu:  19‑02‑2025 10:16:29
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dorota Tolińska
email: d.tolinska@pup.poznan.pl tel.:admin
, w dniu:  19‑02‑2025 10:16:29
Data ostatniej aktualizacji:
19‑02‑2025 10:23:49
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie