Ogłoszenie o wyniku postępowania na świadczenie usług szkoleniowych: "Akademia przedsiębiorczości"
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00159947/01 z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursu przygotowującego do założenia i prowadzenia własnej firmy pn. „AKADEMIA
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a899b086-d65c-4adb-84e0-7403bec0c9e1
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rejestracja, ewidencja i pośrednictwo pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przeprowadzenie kursu przygotowującego do założenia i prowadzenia własnej firmy pn. „AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a899b086-d65c-4adb-84e0-7403bec0c9e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000127/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług szkoleniowych: "Akademia przedsiębiorczości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) Projekt „PracujMY!”
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.
275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP-XII/2.263/0001/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50856,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu przygotowującego do założenia i prowadzenia
własnej firmy pn. „AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”
- finansowanego ze środków:
a) Funduszu Pracy dla maksymalnie 206 osób bezrobotnych,
b) Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) Projekt „PracujMY!”dla maksymalnie 120 osób bezrobotnych,
skierowanych w 33 grupach liczących po 8 - 10 uczestników.
Zamawiający planuje przeprowadzenie kursów ON-LINE w terminie od marca 2025 r. do końca listopada 2025 r.
Uczestnikami będą osoby bezrobotne ubiegające się o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności
gospodarczej, które złożyły w Urzędzie kompletny wniosek, oceniony pozytywnie.
Efektem kursu powinno być zapoznanie uczestników z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi prowadzenia
działalności gospodarczej, zasadami rozliczeń obrotu oraz zdobycie umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia i
prowadzenia działalności, ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zakresie podatków obowiązujących w 2025 r.
Zamawiający wymaga, aby kurs obejmował 24 godziny dydaktyczne realizowane on-line w ciągu 3 kolejnych dni roboczych,
najwcześniej od godziny 8.00 do godziny 16.00, w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32469,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32469,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "Kujawiak" Robert Staluszka
Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092545972
7.3.3) Ulica: Zielona 8
7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 88-430
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32469,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesięcy
email: s.bielawska@poznan.praca.gov.pl tel.:admin , w dniu: 24‑03‑2025 14:31:19
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|