Ogłoszenie o wyniku postępowania na " Świadczenie usług pocztowych"


Ogłoszenie nr 2024/BZP 00041690/01 z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania - Usługi


Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61/8345640
1.5.8.) Numer faksu: 61/8339808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1394da95-a964-11ee-a06e-7a3efa199397
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rejestracja, ewidencja i pośrednictwo pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1394da95-a964-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000293/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.
275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP-IX/1.263/0001/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania,
przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ppkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W dniu otwarcia ofert Zamawiający zapoznał się z treścią Państwa oferty i ustalił, że cena najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia środków
finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581227,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581227,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Informacja wytworzona przez:
Dorota Tolińska , w dniu:  16‑01‑2024 14:08:28
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dorota Tolińska
email: d.tolinska@pup.poznan.pl tel.:admin
, w dniu:  16‑01‑2024 14:08:28
Data ostatniej aktualizacji:
16‑01‑2024 14:13:17
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive