Ogłoszenie o wykonaniu umowy na zakup komputerów


Ogłoszenie nr 2023/BZP 00526325/01 z dnia 2023-12-01

Ogłoszenie o wykonaniu umowy
Dostawy
ZAKUP KOMPUTERÓW I SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W
POZNANIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.4) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 618345640
1.4.8.) Numer faksu: 618339808
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego


SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8bbff0-68cc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.2.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526325
2.3.) Wersja ogłoszenia: 01
2.4.) Data ogłoszenia: 2023-12-01


SEKCJA III – PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA
UMOWA
3.1.) Charakter zamówienia:
Zamówienie klasyczne - od 130 000 zł, ale o wartości mniejszej niż progi unijne
3.2.) Zamówienie było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu albo ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy w BZP lub
Dz. Urz. UE: Tak
3.2.1.) Numer ogłoszenia w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00440320
3.3.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
3.5.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
3.6.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
3.7.) Nazwa zamówienia:
ZAKUP KOMPUTERÓW I SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W
POZNANIU

Umowa dla części nr 1
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów
3.9.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste


SEKCJA IV – PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE
4.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
4.2.) Okres realizacji zamówienia:
od 2023-11-20 do 2023-12-01
4.3.) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "ALLTECH " Spółka jawna Zdzisław
Pająk Artur Pająk
4.3.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894
4.3.3.) Ulica: Spółdzielcza 33
4.3.4.) Miejscowość: Płock
4.3.5.) Kod pocztowy: 09-407
4.3.6.) Województwo: mazowieckie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 269517,60 PLN
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2023/BZP 00500117/01


SEKCJA V PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2023-11-20
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian: 0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 269517,60 PLN
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:
nie dotyczy
 

Informacja wytworzona przez:
Sylwia Bielawska , w dniu:  01‑12‑2023 10:16:32
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sylwia Bielawska
email: s.bielawska@poznan.praca.gov.pl tel.:admin
, w dniu:  01‑12‑2023 10:16:32
Data ostatniej aktualizacji:
01‑12‑2023 10:21:12
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive