Ogłoszenie o wyniku postępowania - opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00302205/01 z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursu pn. „OPIEKUN W ŻŁOBKU LUB KLUBIE DZIECIĘCYM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego: Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83321bd9-5d5c-4ca9-a7df-7c94ad7649f7
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rejestracja, ewidencja i pośrednictwo pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przeprowadzenie kursu pn. „OPIEKUN W ŻŁOBKU LUB KLUBIE DZIECIĘCYM”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83321bd9-5d5c-4ca9-a7df-7c94ad7649f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000127/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług szkoleniowych: "Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.
275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP-XII/2.263/0004/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu pn. „OPIEKUN W ŻŁOBKU LUB KLUBIE
DZIECIĘCYM” dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych skierowanych w grupie 8 – 10 osobowej finansowanego ze środków
Funduszu Pracy.
Zamawiający planuje przeprowadzenie kursu w terminie od września 2025 r. do końca listopada 2025 r.
Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu legitymujące się
co najmniej wykształceniem średnim oraz posiadające orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz
orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym.
Zamawiający wymaga aby program kursu obejmował 280 godzin zegarowych i był zgodny z wytycznymi ustawy z dnia 4
lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 338 ze zm.) oraz z § 1 Rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2021 r. (tj. Dz.U. 2024 r., poz. 1602) w sprawie zakresu programów
szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym oraz dziennego opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190602540
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
email: d.tolinska@pup.poznan.pl tel.:admin , w dniu: 01‑07‑2025 13:28:05
email: d.tolinska@pup.poznan.pl tel.:admin , w dniu: 01‑07‑2025 13:28:05
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|