Ogłoszenie o wyniku postępowania na zakup macierzy dyskowej
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00481450/01 z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP MACIERZY DYSKOWEJ DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
Dostawy
ZAKUP MACIERZY DYSKOWEJ DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f926518f-6408-4b62-85d1-60c822b7cd8a
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rejestracja, ewidencja i pośrednictwo pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP MACIERZY DYSKOWEJ DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W POZNANIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f926518f-6408-4b62-85d1-60c822b7cd8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000127/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.1 Zakup macierzy dyskowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408117
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.
275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP-IX/1.263/0002/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161794,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć
postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167925,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167925,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167925,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT COMPUTERS S. C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej
Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361613846
7.3.3) Ulica: KOSTRZEWSKIEGO 16
7.3.4) Miejscowość: POBIEDZISKA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167925,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Informacja wytworzona przez:
Sylwia Bielawska , w dniu: 17‑10‑2025 11:54:24
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sylwia Bielawska
email: s.bielawska@poznan.praca.gov.pl tel.:admin , w dniu: 17‑10‑2025 11:54:24
email: s.bielawska@poznan.praca.gov.pl tel.:admin , w dniu: 17‑10‑2025 11:54:24
Data ostatniej aktualizacji:
17‑10‑2025 12:00:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|